Nextbike i CPW z umowami na kolejny rok

Zarząd Dróg i Komunikacji rozstrzygnął przetargi na obsługę Tarnowskiego Roweru Miejskiego oraz na usługi polegającej na kontroli biletów i dokumentów potwierdzających ulgi pasażerów komunikacji miejskiej.

Zarząd Dróg i Komunikacji rozstrzygnął przetargi na obsługę Tarnowskiego Roweru Miejskiego oraz na usługi polegającej na kontroli biletów i dokumentów potwierdzających ulgi pasażerów komunikacji miejskiej. Przez najbliższy rok obsługę systemu roweru miejskiego będzie zapewniał dotychczasowy operator – Nextbike Polska, a bilety będzie kontrolowało CPW.

Przetarg na obsługę TRM

Operator TRM będzie odpowiadać m.in. za serwisowanie rowerów, stacje rowerowe, przewożenie jednośladów do tych części miasta, gdzie ich brakuje, oraz magazynowanie rowerów w przerwie zimowej, a także obsługę Klienta. Biuro Obsługi Klienta powinno być czynne we wszystkie dni tygodnia minimum w godz. 6:00 – 22:00. Czas oczekiwania na połączenie z konsultantem nie może przekraczać 5 minut, od momentu połączenia się z konsultantem, a czas odpowiedzi na wiadomość elektroniczną nie powinien być dłuższy jak 48 godzin.

Na realizację zamówienia ZDiK przeznaczył 792 120,00 złotych brutto. W postępowaniu wpłynęła tylko jedna oferta. Nextbike Polska S.A. wycenił usługę na 668 320,50 zł brutto.

System Tarnowskiego Roweru Miejskiego składa się z 18 stacji rowerowych oraz 190 rowerów (170 rowerów standardowych, 10 rowerów dziecięcych oraz 10 rowerów standardowych z fotelikiem dziecięcym).

Przetarg na usługę kontrolowania biletów

Przedmiotem zamówienia było wykonywanie usług polegających na kontroli dokumentów przewozu (w tym biletów i karnetów). Kontrole mają być przeprowadzane we wszystkie dni tygodnia, w godzinach kursowania autobusów, na wszystkich liniach komunikacyjnych organizowanych przez ZDiK. Zamawiający będzie weryfikował kontrole w określonych przedziałach doby tj. od 3:35 do 6:00, od 6:01 do 19:59 oraz od 20:00 do 3:34. Za prawidłowo wykonaną kontrolę uważa się wejście do autobusu przez kontrolera (lub zespół kontrolerów) i sprawdzenie, czy wszyscy pasażerowie znajdujący się w pojeździe posiadają ważne dokumenty przewozu (bilety, karnety) na przejazd osób, zwierząt lub rzeczy i bagażu lub dokumenty uprawniające do przejazdów ulgowych lub bezpłatnych. Dany kontroler lub zespół kontrolerów może przeprowadzić tylko 1 kontrolę na poszczególnym kursie.

Na sfinansowanie zamówienia ZDiK przeznaczył 312 000,00 zł. Do przetargu przystąpiły dwie firmy. Każda z nich zadeklarowała wykonanie co najmniej 1900 kontroli w skali miesiąca oraz posiadanie „Systemu”, czyli aplikacji umożliwiającej gromadzenie danych o liczbie przeprowadzonych kontroli w danym miejscu i czasie, a także liczbie wystawionych wezwań do zapłaty. Tańszą ofertę przedstawiło CPW Sp. z o.o. z Poznania. Za wykonaną usługę wykonawca oczekuje 278 850,00 zł brutto. Droższa oferta wpłynęła od P.U.H. ROMA Roman Zaborowski ze Starogardu Gdańskiego. Drugi wykonawca wycenił usługę na 295 000,00 zł brutto.



Tarnowska Komunikacja
Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.