Koleje Małopolskie informacją, że sprzedaż biletów na przejazdy autobusami Małopolskich Linii Dowozowych w aplikacji iMKA oraz automatach MKA została tymczasowo wstrzymana.
Problemy ze sprzedażą
Problemy ze sprzedażą biletów rozpoczęły się w sobotę 15 lutego, po zmianie cennika biletów MLD. Od tej pory sprzedaż biletów w systemie MKA nie została przywrócona, a w piątek 21 lutego Koleje Małopolskie oficjalnie poinformowały o problemie i wstrzymaniu sprzedaży z wykorzystaniem tego kanały dystrybucji biletów. Aktualnie trwają prace nad przywróceniem sprzedaży.
Alternatywne metody zakupu biletów online
Do dyspozycji pasażerów pozostają pozostałe kanały sprzedaży biletów online. Są nimi:
- strona internetowa Kolei Małopolskich,
- strona internetowa e-podróżnik,
- aplikacja oraz strona internetowa koleo.
Dokonując zakupu należy mieć na uwadze konieczność zakupu z wyprzedzenie, ponieważ bezpośrednio przed odjazdem sprzedaż biletów nie jest już prowadzona. Bilet należy kupować co najmniej 6 minut wcześniej. Kupując bilet przez stronę lub w aplikacji Koleo należy posiadać zarejestrowane konto.
W niektórych autobusach Kolei Małopolskich jest również możliwość opłacenia biletu za pomocą terminala płatniczego, jednak nie zawsze to działa.
Reklamacje
Reklamacje dotyczące działania systemu oraz problemów z tego wynikających można zgłaszać pod linkiem https://mka.malopolska.pl/formularz-kontaktowy.