W środę 26 lipca minął termin składania ofert w przetargu na świadczenie usługi wynajmu autobusów wraz z kierowcami na rzecz Spółki „Koleje Małopolskie” celem zapewnienia obsługi Autobusowych Linii Dowozowych. Zamówienia obejmuje połączenia w Gminie Tarnów. Otwarcie ofert wyznaczono na 26 lipca 2023 r.
Zamówienie na obsługę linii w Gminie Tarnów obejmuje dotychczasowe linie T08, T10, T13, T22, T24, T25, T27, T29 oraz T39, obsługiwane przez Firmę Przewozową „Michalus”. Całość została podzielona na 3 zadania, a czas trwania umowy wynosi 18 miesięcy.
Jakie autobusy?
Zadanie T1 wymaga obsługi linii przez 3 autobusy. Te pojazdy powinny zostać wyprodukowane w roku 2012 lub później. Natomiast w przypadku zadania T2 konieczne jest dostarczenie 5 autobusów o długości 10 metrów. Te pojazdy muszą być wyprodukowane w 2010 roku lub później. W zadaniu T3 potrzeba 7 autobusów o długości 12 metrów. Podobnie jak w przypadku zadania T2, te pojazdy muszą zostać wyprodukowane w 2010 roku lub później.
Wszystkie autobusy powinny być niskopodłogowe lub niskowejściowe, spełniać normę EURO 5, posiadać wydajną klimatyzację oraz ładowarki USB typu A lub typu A i C. Dodatkowo, każdy pojazd musi być wyposażony w elektroniczne tablice kierunkowe oraz wyświetlacz lub tablicę LCD do prezentowania trasy przejazdu wewnątrz pojazdu. Ponadto, wszystkie autobusy powinny być pomalowane zgodnie ze schematem określonym przez zamawiającego. Zamawiający oczekuje również, że w każdym z zamawianych pojazdów będzie zainstalowany system umożliwiający odtwarzanie zapowiedzi głosowych.
Oferty
Do 26 lipca 2023 r. do godz. 10:00 wpłynęło 11 ofert. Na zadanie T1 Koleje Małopolskie mają zamiar przeznaczyć 3 943 563,62 złotych brutto, na zadanie T2 – 7 441 946,93 złotych brutto, a na ostatnie zadanie T3 – 9 676 832,02 złotych brutto.
Dla zadania T1 złożono 4 oferty. Najtańszą ofertę przedstawiła fima LS sp. z o.o. za kwotę 2 972 840,27 złotych brutto. Następnie w kolejności rosnącej: Przedsiębiorstwo Przewozowo-Handlowe „LIBROPOL” Sp. J. – 4 398 590,20 złotych brutto, TOMPOL Tomasz Rzeźnik – 5 448 184,83 złotych brutto oraz Firma Handlowo-Usługowa Mariusz Franków – 10 495 946,26 złotych brutto.
Dla zadania T2 złożono 4 oferty. Najtańszą ofertę przedstawiła fima LS sp. z o.o. za kwotę 5 945 288,72 złotych brutto. Następnie w kolejności rosnącej: P.P.H.U. „MARK-TRAWEL’’ Marek Wielgus – 11 518 480,08 złotych brutto, „PKS Tarnobrzeg” Sp. z o.o. – 12 320 556,58 złotych brutto oraz Firma Handlowo-Usługowa Mariusz Franków – 14 801 205,56 złotych brutto.
Dla zadania T3 złożono 3 oferty. Najtańszą ofertę przedstawiła fima LS sp. z o.o. za kwotę9 408 031,14 złotych brutto. Następnie w kolejności rosnącej: „PKS Tarnobrzeg” Sp. z o.o. – 16 020 533,02 złotych brutto oraz Firma Handlowo-Usługowa Mariusz Franków – 19 246 143,69 złotych brutto.
W budżecie zamawiającego mieszczą się tylko oferty złożone przez spółkę LS. O wyniku przetargu będziemy informowali niezwłocznie po ogłoszeniu wyników.